Verzenden en retourneren

PostNL  € 4,50

PostNL (EU)  € 12,50

Pickup at store in Rotterdam gratis

 

BELANGRIJKE MEDEDELING

Hou er rekening mee dat wij geen import of douane kosten dekken voor leveringen buiten de Europese Unie. Tevens zijn wij niet verantwoordelijk voor verloren, beschadigde of verkeerd geleverde bestellingen. Wij fungeren enkel als tussenpersoon tussen onze klanten en de postbedrijven.


PICKING EN PACKING VAN DE ORDERS

Nadat de bestelling is voltooid verzenden wij een email met daarin een overzicht van de bestelling en het ordernummer. De order is dan door ons in behandeling genomen. Hou er rekening mee dat we in sommige gevallen 1 tot 2 dagen benodigd hebben om de orders te overhandigen aan het postbedrijf. 

 

TRACKING VAN DE ORDER

Nadat de bestelling is overhandigd aan het postbedrijf wordt een email verstuurd met een unieke tracking code. Voor orders buiten West Europa die met de standard shipping oplossing worden verzonden is er een beperkte tracking service beschikbaar, hou hier rekening mee. 

Voor verdere vragen over onze verzend services zijn wij per email te bereiken via info@fleurrotterdam.nl. Een bezoek aan onze winkel in Rotterdam is natuurlijk eventueel ook mogelijk.

 

 

RETOUREN EN OMRUILINGEN

Als je niet tevreden bent met je aankoop dan kun je gemakkelijk een bestelling retourneren of omruilen voor de juiste maat binnen 14 dagen nadat je het ontvangen hebt. Voor store pick-up's geldt het retour termijn van 14 dagen vanaf het moment dat je bericht hebt ontvangen dat je bestelling klaar staat. Je kunt een aankoop retourneren of ruilen in onze winkel in Rotterdam of je kunt de aankoop retourneren per post door de volgende stappen te doorlopen:

  1. Zorg ervoor dat het het artikel ongebruikt en compleet is met de originele verpakking en eventuele prijskaartjes en andere bijbehorende attributen. Het artikel niet gewassen of gedragen is

  2. Plaats het product in een verzenddoos. Je kan de doos gebruiken die door ons is geleverd mits deze niet beschadigd is. 

  3. Schrijf duidelijk je naam erop. 

  4. Zorg er voor dat de verzenddoos goed is dichtgeplakt. 

  5. Plaats ons retour adres op de doos. Het adres staat op de doos.

  6. Lever de doos af bij een betrouwbaar postbedrijf (PostNL, DPD of UPS bijvoorbeeld). Zorg ervoor dat de verzending altijd te traceren valt.

  7. Mocht je een product willen omruilen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we het product direct voor je kunnen reserveren mocht het op voorraad zijn info@fleurrotterdam.nl

 

 

BELANGRIJKE MEDEDELINGEN

  • Alle retouren moeten verzonden worden incl. tracking. Zo voorkomen we misverstanden of producten wel of niet bij ons zijn aangekomen. Tevens moeten alle producten ongebruikt, niet beschadigd en compleet zijn incl. de originele verpakking en eventuele prijskaartjes en andere bijbehorende attributen. 

  • Het kan tot 5 werkdagen duren vanaf ontvangst van een retour voordat deze geheel verwerkt is. Wanneer een retour is goedgekeurd ontvang je automatisch een email met bevestiging hiervan.

  • Wij storten het volledige bedrag terug van de producten die zijn geretourneerd binnen 7 dagen. De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. In het geval van een verkeerd geleverd artikel of mankement, nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Is dit het geval? Neem dan contact op met ons.  

  • Retouren die later bij ons arriveren dan 14 dagen nadat deze is ontvangen worden niet geaccepteerd. Wij behouden dan het recht om verzendkosten in rekening te brengen om deze terug te sturen. Uiteraard maken wij dit bekend door contact te leggen. 

 

Voor meer informatie kun je contact opnemen via email met info@fleurrotterdam.nl